Časté dotazy a odpovědi na ně
Nemůžu se přihlásit do obchodu. Co mám dělat?
Do formuláře pro obnovení hesla zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci účtu. Obchod Vám zašle nové přihlašovací heslo. Heslo lze změnit po přihlášení do obchodu v sekci Můj účet v tabulce Můj účet klikněte na odkaz Změnit heslo.
Jak nakupovat v obchodě?
Objednat zboží si můžete v našem obchodě po založení účtu nebo i bez něj. Doporučujeme založit si vlastní účet – díky němu budete moci rychleji nakupovat, sledovat stav Vašich objednávek a prohlížet si historii Vašich nákupů. Formulář pro založení účtu. Chcete-li objednat zboží bez zakládání účtu, přidejte produkt do košíku a poté, po vybrání způsobu dodání a platby, zadejte údaje potřebné pro vyřízení objednávky.
Jak přidat produkt do košíku?
Jaké jsou způsoby platby a dodání?
V našem obchodě si můžete libovolně vybrat z mnoha způsobů plateb a dodání. V sekci dodávky a platby najdete podrobně popsané způsoby platby a dodání zboží. Více o platbách a dodávkách.
Je nákup v obchodě bezpečný?
Bezpečnost Vašich údajů zajišťujeme šifrováním přenosů dat pomocí SSL protokolu, vydaného a schváleného certifikačním úřadem. Více o SSL.
V jakých hodinách mohu podat objednávku?
Kde se nacházejí obchody Spy Shop?
Údaje o telefonech a adresách kamenných obchodů a příslušné mapky najdete v sekci "Naše kamenné prodejny"
Jaká je záruka na zboží?
Poskytovatel záruky, firma "SPY SHOP", zaručuje správnou funkci zakoupeného zboží 12 měsíců od data prodeje nebo 24 měsíců u konkrétních modelů. Více o záruce.
Nevím, jak přístroj ovládat nebo zařízení nefunguje. Co mám vlastně dělat?
Napište nám na náš e-mail: info@spyshop24.cz nebo použijte kontaktní formulář v sekci Kontakt. Zavolejte na číslo naší infolinky (+420) 603 345 543. Naši odborníci Vám pomohou problém vyřešit. Vadné zboží zašlete na adresu kamenného obchodu spolu s reklamačním formulářem. Do balíčku přidejte fakturu nebo vyšlete paragon na vlastní náklady na adresu:
Spy Shop Sp. z o.o.
ul. gen. Romualda Traugutta 143/1
50419 Vratislav
Kde najdu katalog všech produktů a možnosti použití?
Katalog najdete v našem obchodě - Možnosti použití
Chci vrátit zboží.
Do 10 pracovních dnů od data převzetí zásilky má zákazník právo zboží vrátit bez uvedení důvodu.
Více o vrácení zboží.